کانتر تهیه آش با 5 ظرف بنماری عرضه و کانتر تهیه آش از استیل ضد خش و زنگ تهیه میشود و در زیر آن شعله های چدنی قرار میگیرد. کیفیت تضمین شده و قیمت مناسبی دارد.

کانتر تهیه آش فروش ویژه کانتر تهیه آش با قیمت – آشپزخانه ۲۰

برای سالم و تازه نگه داشتن مواد غذایی الخصوص آش می توانید اقدام به تهیه کانتر گرم کنید. خرید کانتر تهیه آش می تواند یک نکته مثت خاص برای رستوران شما باشد چرا که می توانید در کنار غذاهای خود یک سوپ یا آش سرو کنید که می تواند باب میل خیلی ها باشد اما این دستگاه بیشترین کاربرد را در آش پزی های بین جاده ای و یا مناطق خاص فقط آش می پزند کاربرد داشته باشد.

کانتر تهیه آش ابعاد ۹۰×۸۰×۲۶۰ سانتیمتری دارد. کانترتهیه آش با گنجایش سه دیگ دهنه ۷۰ تماما با استیل خشدار بضخامت ۰/۸ میلیمتر ساخته شده و در قسمت جلو شیشه به ارتفاع ۳۰ سانتیمتر قرارداده شده است. به دلیل طول زیاد دستگاه ۶ چرخ مقاوم و روان در زیر کانتر قرارداده شده تا دستگاه به سهولت جابجا شود.جهت آماده سازی سریعتر شعله های چدنی باقطر ۲۵ سانتیمتر در زیر دیگها تعبیه شده است. کانتر آماده سازی آش در ابعاد و ظرفیت های مختلف برای شما مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد.

دستگاه آش رشته

 

کانتر تهیه آش

کانتر تهیه آش

 

کانتر تهیه آش

این دستگاه تنها با گاز شهر و یا گاز کپسول می تواند کار کند چرا که برای پخت آش نیاز است که شعله های قوی به ظرف ما بتابند. ارائه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش انواع تجهیزات رستوران تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

به مطلب امتیاز دهید