کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای پنج لگن بنماری استیل ضد زنگ می شود. کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای با کیفیتی تضمین شده است برای اطلاع از جزئیات وارد این صفحه شوید.

خرید کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای با تخفیف – آشپزخانه ۲۰

برای تکمیل یک اغذیه فروشی می توانید از تجهیزات رستوران مانند کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای بهره ببرید. این کانتر گرم در سبکی زیبا تر طراحی شده است تا زمانی که شما می خواهید ابزار و وسایل خود را در دید مشتری قرار دهید زیبایی بیشتری داشته باشد و همچنین از افتادن آشغال از سمت دیگر در غذای جلوگیری کنید به همین خاطر یک یک حفاظ شیشه ای روی دستگاه قرار داده شده تا شما را از مشتریان جدا کند.

کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای دارای پنج لگن بنماری استیل و طول ۱۹۰ سانتیمتر به همراه نمای زیبا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
کانتر گرم با طول یک متر و نود سانتیمتر به علاوه شیشه نیم دایره ای پیشخوان نما ریل و رف ، نور مخفی
مناسب رستوران تالار پذیرایی عروسی آشپزخانه صنعتی ادارات ارگان هتل بیمارستان
دستگاه کانترگرم بیشترین کاربرد را درآشپزخانه های شما نقش آفرینی می کند ، بطوریکه ازتعداد بالای سفارش در اشکال و کاربردهای مختلف و فروش آن براحتی میتوان به این نتیجه دست یافت.

کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای

 

کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای

گرم کردن و تازه نگاه داشتن کیفیت غذا همراه بارطوبت ملایمی که به آن میرسد از برجسته ترین مزایای این دستگاه که به عنوان تجهیزات سلف سرویس هم شناخته می شود،میباشد که شما میتوانید همواره در ساعت های طولانی غذایی با طعم و بوی تازه و گرم برای مشتری سروکنید. کانترگرم های تولیدی آشپزخانه ۲۰ بنا به خواست و نیازشما و براساس مقدارهزینه ای که شما میتوانید برای آن درنظربگیرید قابل طراحی و ساخت می باشند.

کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای

کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای

 

مشخصات و نوع ساخت کانتر گرم با پیشخوان شیشه ای:

این دستگاه شامل وان آب از جنس ورق استیل نگیر بوده و دارای ضخامت ۰/۸ میل میباشد. ضخامت ورقی که در روی کار استفاده میشود ۱میل یا ۰/۸ میل استفاده میشودکه دستگاه دارای استحکام بالایی باشد. کانترگرم را در دونوع تک و دوجدار میتوان تهیه کرد که درحالت دوجدارگرمای زیردستگاه را میتوان محبوس نموده و از فضای زیردستگاه بعنوان گرمخانه استفاده نمود.دستگاه کانترگرم را به دوصورت باکاربردبرق و گاز میتوان طراحی و تولیدنمود و یا حتی گاها بنا به درخواست و نیازشما هردو کاربرد را اجرایی کرد.

راه اندازی سلف سرویس شاید کار دشواری باشد اما با مشاوره رایگان با کارشناسان ما روند اجرایی آن قابل فهم و آسانتر می شود. دربسیاری از رستورانها و سلف سرویس ها برای تسریع درامر سرو و چیدمان سینی سلف های مشتری ، انواع و اشکال مختلف رف و ریل طراحی و نصب میشود که دراین امر نهایت ظرافت و دقت به کارگرفته میشود تا کانترگرم شما نمای جذابی داشته باشد. ابعاد انواع دستگاه کانترگرم ۹۰×۸۰×۱۲۰ ۹۰×۸۰×۱۵۰ ۹۰×۸۰×۱۹۰ سانتی متر است.

چنانچه عکس را با دقت تماشا کرده باشید حتما دیده اید که در  سمت مشتری یک قسمت فلزی مجددا کار شده ای به مشتری کمک می کند تا ظرف غذای پر کرده خودش را آنجا قرار دهد تا شما کارشان را راه بیندازید. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

به مطلب امتیاز دهید