گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک ترموکوبل دارد. مناسب رستوران ها، تالار پذیرایی و ادارات میباشد. برای اطلاع ازقیمت گرمخانه صنعتی گازی ۵۰ نفره تماس بگیرید

خرید گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک – آشپزخانه ۲۰

پخت غذا یک طرف ماجراست گرم نگه داشتن آن تا موقع سفارش یا تحویل طرف دیگر ماجراست. به این دلیل تجهیزات رستوران به فکر دستگاه هایی افتاده اند که وظیفه حفظ گرما را دارند. در گرمخانه غذا گازی را می توانید در لوازم رستوران صنعتی تمام اتوماتیک دیگر سر و کار با گاز و… ندارید.

فقط و فقط کافیست دما مورد نیاز خود را کاملا اتوماتیک و دستی تنظیم کنید تا طبق میزان دما داده شده به دستگاه در مدت زمان مناسب غذا شما را گرم کند. این دستگاه برای ارگان ها و… است که کارکنان نمی خواهند وقت خود را صرف گرم کردن و چک کردن مدام غذا کنند پس این محصول می تواند بهترین انتخاب برای شرکت شما باشد. قیمت  تجهیزات رستوران و مشاوره رایگان در همه جا مشهور است.

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک باابعاددستگاه ۱۲۰×۶۰×۵۰ سانتی متر که برای گرم نگهداری غذا در ادارات ارگان ها رستوران ها و تالارهای پذیرایی کاربرد دارد ، جداره بیرونی گرمخانه تماما ورق استیل از جنس خشدار بگیر و جداره داخلی ورق گالوانیزه بضخامت ۱ میلیمتر می باشد.
گرم کن غذا کوچک مجهز به سیستم شیر گاز ترموکوبل جرقه زن میباشد.

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک یکی از بهترین استاندارد های رعایت شده در این گرم خانه استفاده از شیرگاز متصل به سیستم برقی میباشد تا دستگاه شما فقط با چرخاندن یک کلید درحالت روشن قراربگیرد و دیگر نیازی به باز و بسته کردن شیرگاز درهربار استفاده نخواهد بود. گرم خانه مجهز به سیستم ترموستات دیجیتالی میباشد که هم قادر به نمایش میزان دمای داخل دستگاه بصورت دقیق و هم تنظیم مقدار دمای دلخواه شماست. گرمخانه صنعتی غذا اداری دارای شش طبقه جهت چیدمان ظروف غذا

قیمت گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک گرمکن غذا

 

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک

قیمت گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک  طی تماس با آشپزخانه ۲۰ قابل استعلام است. درب گرم خانه دارای لولاهای باکیفیت باطول عمر بالاست و همچنین دستگیره قفل شونده بهمراه کلیدکه بر روی آن نصب گردیده است. دستگاه گرمکن غذا دارای چرخهای مرغوب جهت حمل آسان دستگاه در داخل اداره جات و مراکز آموزشی و پرورشی می باشد. گرم خانه های غذا در ابعاد و اندازه های ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ ،۲۰۰ و ۳۰۰ نفره در دونوع گازی و برقی با مناسب ترین قیمت گرمخانه ۵۰ تایی اتوماتیک قابل ارائه می باشد.

این دستگاه جزو دستگاه های پر فروش و بسیار مورد پسند کارکنان است چرا که حمل آسان، دما اتوماتیک و بسیار کم فضا شما را تسخیر می کند. گرمکن غذا با قیمت گرمخانه صنعتی ارزان همراه یک سال گارانتی گرمخانه غذا و ده سال خدمات پس از فروش گرمکن غذا ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید