کباب پز گازی تمام استیل سفارشی برای رستوران های، جگرکی ها و کبابی ها مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت کباب پز گازی تمام استیل سفارشی تا حدود 30 سیخ می باشد.

کباب پز گازی تمام استیل سفارشی خرید با تخفیف – آشپزخانه ۲۰

دستگاه کباب پز گازی معمولا مورد استفاده و سفارش برای رستوران های سر راهی ، جگرکی ها و کبابی ها مورد استفاده قرار می گیرد.  می تواند تا حدود ۳۰ سیخ سفارشی کباب را روی خود جای دهد. این دستگاه شامل یک سینی زیر شعله می باشد که بسیار به تمیزی محیط شما کمک می کند و چهار پایه حرکتی برای دستگاه شما که به راحتی جا به جا و در محیطتان قرار دهید.

کباب پز با دهنه ۵۵ سانتیمتر دارای ابعاد دستگاه ۹۰×۵۵×۱۲۰ سانتیمتر بسیار مناسب جهت استفاده برای تجهیزات رستوران های سنتی می باشد، مشخصات فنی دستگاه جنس ورق استیل بدنه کباب پز تمام ورق استیل ۳۰۴ ضخیم می باشد ، دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب و در طرح سفارشی به مشتریان ارائه می گردد.

کباب پز صنعتی

 

کباب پز گازی تمام استیل سفارشی

پایه های کباب پز تماما پروفیل استیل ۴۰×۴۰ بوده و سینی چربی گیر نیز با ورق استیل ۳۰۴ که دارای شیرتخلیه میباشد. راه اندازی رستوران بدون تهیه کباب پز قابل اجرا نیست.

کباب پز گازی تمام استیل سفارشی

کباب پز گازی تمام استیل سفارشی

 

 

شعله های این دستگاه تماما از برنر استیل استفاده شده که رویه های آنرا با چدن های ۴ ضلعی سنگین و مقاوم پوشش داده ایم. دهنه این کباب پز ۴۰ سانتیمتر و مناسب جهت کوبیده و جوجه های استاندارد میباشد

کباب پز گازی

 

کباب پز گازی تمام استیل سفارشی

شرکت آماده ارائه بهترین پیشنهادات و کاربردی ترین وسایل برای آشپزخانه شما مشتریان عزیز می باشد.

قیمت کباب پز گازی تمام استیل سفارشی

 

قیمت کباب پز گازی تمام استیل سفارشی

این کباب پز حاوی سه شعله بسیار قوی است که به کار شما سرعت می بخشد. این دستگاه با گاز کار کرده و قابل سفارش با ابعاد مورد نظر شما می باشد. دستگاه کباب پز آشپزخانه صنعتی دارای بهترین کیفیت و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

3.8/5 - (5 امتیاز)