گریل تخت طول نود سانتیمتر با صفحه استیل تولید می شود. گریل تخت طول نود سانتیمتر با ابعاد 93 در 74 در 48 سانتیمتر است. این محصول وارداتی درآشپزخانه 20 موجود است

بهترین برند گریل تخت طول نود سانتیمتر جدید – آشپزخانه ۲۰

محصولات با کیفیت و وارداتی مانند دستگاه گریل از اهمیت ویژه ای در راه اندازی فست فود برخوردار است و سرآشپزان را وادار به تهیه آن می کنند.

دستگاه گریل تخت طول نود سانتیمتر جهت گریل کردن برای شما به کار می رود برای مثال اگر شما رستوران گیاه خواری و یا حتی گوشتخواری دارید برای مشتریانی که غذایشان را گریل می خواهند شما باید این دستگاه را داشته باشید تا این  کار را با سرعت بالا انجام دهید. طول این دستگاه ۹۰ سانتی متر می باشد که برای یک راه اندازی رستوران متوسط  این اندازه اجاق کافی است.

گريل تخت طول ۹۰سانتیمتر، استیک پز Grill مناسب برای پخت گوشت و مرغ به صورت روغنی روی اجاق گریل تخت با توجه به ابعاد مورد نیاز شما با جنس ورق استیل مرغوب طراحی و تولید می گردد، فر تخت گازی رومیزی thor ، گریل دستگاهی مخصوص پخت غذاهای بدون روغن است که به منظور کباب کردن بدون روغن استیک، همبرگر و مرغ استفاده می شود و غذاهای گوشتی که پخت بدون روغن آنها مزه و طعمشان را بهبود می بخشد. مشخصات فنی دستگاه ، صفحه گریل از جنس استیل آلیاژی مغناطیس شده به ضخامت ۲۰ میلیمتر که توسط دیواره استیل به ضخامت ۱/۵ میلیمتر کاملا آب بندی گردیده است. این کالا از انواع گریل رومیزی است.

گریل تخت طول نود سانتیمتر

  • گریل تخت طول نود سانتیمترعرض:  ۹۳۰/۳۶.۳
  • عمق:  ۷۴۰/۲۹.۱
  • طول:  ۴۸۰/۱۸.۹
  • وزن خالص : ۱۰۸KG
  • وزن ناخالص: ۱۲۸ KG
  • ابعاد صفحه گریل:  ۹۱۵mm x 508

گریلهای صنعتی جهت طبخ استیک و انواع غذاها در تجهیزات آشپزخانه رستوران های ایتالیایی و تجهیزات فست فود کاربرد خواهد داشت.

این دستگاه کاملا ایستاده طراحی شده که چهار پایه دارد که ریلی نیستند و همانطور که می بینید شعله های گریل کن بسیار قوی و قابلیت تنظیم شعله را دارد.
دستگاه دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد که دستگاه گریل تخت با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تقدیم مشتریان خواهد شد.

به مطلب امتیاز دهید