یخچال ایستاده کبابی تمام استیل داخل طبقه بندیها یک نور ال ای دی تعبیه شده است. ابعاد یخچال ایستاده کبابی تمام استیل۲۴۰×۹۰×۸۵ سانتیمتر می باشد. سفارش با یک تماس

مشخصات یخچال ایستاده کبابی تمام استیل و قیمت – آشپزخانه ۲۰

باید یادآور شویم که یخچال نوشابه برای سالم نگه داشتن مواد غذایی اولیه و یا پخته شده در رستوران هاف کبابی ها و جکرکی ها بسیار اهمیت دارد. یخچال صنعتی انواع مختلفی دارد که از انواع ان می توان یخچال ایستاده کبابی تمام استیل اشاره کرد.

این دستگاه یخچال ایستاده بسیار متناسب و جادار برای رستوران های کوچک طراحی شده که در داخلش طبقه بندی شده و یک نور ال ای دی در آن تعبیه شده است. چنانچه شما این دستگاه را برای راه اندازی رستوران خود خریده باشید باید بدانید که این دستگاه تنها با برق کار می کند و شما می توانید دما مورد نیازتان را روی دستگاه تنظیم کنید.

یخچال ایستاده صنعتی تمام استیل مخصوص کباب دارای ابعاد یخچال : ۲۴۰×۹۰×۸۵ سانتیمتر مناسب برای رستوران و کبابی و جگرکی ، جداره بیرونی و داخلی یخچال ایستاده کبابی تماما با ورق استیل مقاوم ساخته شده که با فوم تزریقی عایق بندی گردیده تا بهترین راندمان و سرمادهی برای شما به ارمغان بیاورد ، برودت یخچال توسط موتور سکاپ باحجم ۱/۳ تامین می گردد. تنظیمات درجه سرما توسط ترمومتر دیجیتالی که در بالای یخچال نصب گردیده به سهولت قابل انجام می باشد. دارای دو درب شیشه ای و نور پردازی داخلی طراحی می گردد.

یخچال ایستاده کبابی تمام استیل قیمت

 

یخچال ایستاده کبابی تمام استیل قیمت

تولید یخچال صنعتی با کیفیت عالی و موتور عالی با ارزان ترین قیمت تقدیم می گردد.

قیمت یخچال ایستاده کبابی تمام استیل

 

قیمت یخچال ایستاده کبابی تمام استیل قیمت

گروه تجهیزات آشپزخانه صنعتی آلفاتجهیز آمادگی طراحی و ساخت انواع یخچال و فریزر صنعتی برای آشپزخانه های شما دارد. ارائه یخچال صنعتی به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خواهد بود.

به مطلب امتیاز دهید