یخچال رویه میزکار تمام استیل با ورق استیل خشدار بضخامت ۰/۸ میلیمتر و کنارهها بضخامت ۰/۷ میلیمتر ساخته شده است. برای سفارش یخچال رویه میزکار با ما درتماس باشید.

خرید یخچال رویه میزکار قیمت یخچال رویه میزکار – آشپزخانه ۲۰

این دستگاه یخچال رویه میزکار بسیار جالب تر از دیگر دستگاه ها ساخته شده است چرا که برای شما نه تنها جا نمی گیرد بلکه می توانید از آن به عنوان یک میز کار استفاده کنید و وسایل مورد نیاز کارتان را رویش قرار دهید و از یخچال زیرین جهت نگه داشتن مواد غذاییتان استفاده کنید. یخچال رویه میزکار تمام استیل بوده بطوریکه سطح بالای میز با ورق استیل خشدار بضخامت ۰/۸ میلیمتر و کناره های آن باورق استیل بضخامت ۰/۷ میلیمتر ساخته شده است.

دارای ابعاد : ۹۰×۸۰×۱۵۰ سانتیمتر است.

قسمت داخلی یخچال تمام استیل و دارای طبقه تفکیک کننده میباشد. دربهای مگنتی بسیار روان و مقاوم برای این کاردرنظر گرفته شده است. برودت یخچال توسط موتور سکاپ و حجم ۱/۲ تامین میگردد که میزان سرمایش آن بوسیله ترمومتردیجیتالی که درنظرگرفته شده براحتی قابل تنظیم می باشد. عایق بندی یخچال تماما پلاستوفوم درجه کیفی P20 می باشد. شرکت آشپزخانه ۲۰ آمادگی دارد تا فریزر و یخچال های رویه میزکار در اندازه های ۱۲۰،۱۵۰ و۱۹۰ سانتیمتر برای شما مشتریان تهیه و تجهیز نماید.

قیمت یخچال رویه میزکار

انواع یخچال رویه میزکار

یخچال رویه میزکار

یک فن بسیار قوی در پشت دستگاه تعبیه شده که کمک می کند تا متور ها داغ نشوند و همواره بتوانند بسیار پر قدرت کار کنند. ارائه یخچال صنعتی به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

به مطلب امتیاز دهید