کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه از استیل و با جریان گاز کار میکند. آشپزخانه 20 امادگی این را دارد که کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه را با ابعاد سفارشی تولید کند

کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه فروش با تخفیف – آشپزخانه ۲۰

دستگاه کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه یک از انواع دستگاه های کانتر گرم می باشد که هم ظاهر زیبایی دارد و شما می توانید آن را در بین مشتری های خود بگذارید و هم هر کدام از مخزن ها یک درب تعبیه شده که تماما از ورود هر نوع آلودگی به غذا جلوگیری می کند و غذا گرمای بهتری را در خود حفظ می کند.

کانترگرم کابین دار از جنس استیل ، کانترگرم تمام استیل به طول ۱۲۰ سانتیمتر مخصوص خط سرد و گرم با ابعاد دستگاه ۹۰×۸۰×۱۲۰ سانتیمتر دارای رف و شیشه که با سیستم گاز کار می نماید. برای نمایش انواع غذای گرم منوی روزانه شما ۵ عدد بنماری ۱/۳ بر روی دستگاه تعبیه شده است.

این کانتر صنعتی برای راه اندازی رستوران ، کترینگ، سلف سرویس مناسب است.

کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه

 

کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه

کانترگرم یکی از پرکاربردترین دستگاه های رستوران و سلف سرویس ها می باشد.
کانتر گرم ۱۲۰ ۵ لگن بارف و شیشه با بهترین کیفیت ، شرکت آمادگی دارد تا کانترگرم به ابعاد استاندارد ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۹۰ و همچنین ابعاد سفارشی موردنیازتان را برای شما آماده و تجهیز نماید

قیمت کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه

 

قیمت کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه

اگر دقت کرده باشید حتما باید نمونه ای از این دستگاه را در کیترینک ها و تجهیزات سلف سرویس و یا تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیده باشید.

دستگاه کانتر گرم دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش تجهیزات رستوران با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تقدیم مشتریان محترم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید