اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار ابعاد آن ۹۰×۵۵×۱۱۰ سانتیمتر می باشد. برای تهیه اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار بادرصد تخفیف خوب باشماره های موجود سایت تماس بگیرید.

اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار با قیمت مناسب – آشپزخانه ۲۰

یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای هر رستورانی اجاق گاز صنعتی است. گروه تولید آشپزخانه ۲۰ نیز انواع مختلف آن را با قیمت های مناسب عرضه می کنند.

دستگاه اجاق گاز خطی در کل ساخته شده با میزان و تعداد شعله های مختلف برای شما می باشد و این نوع اجاق گاز خطی سه شعله هست که صرفا انتخابش بستگی به جا و میزان توان پرداختی شما برای قیمتش می باشد. اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار ساخته شده از ورق استیل و تعبیه شده روی چهار پایه برای شما ساخته شده است. اجاق ۳ شعله خطی تمام استیل دارای ابعاد دستگاه ۹۰×۵۵×۱۱۰ سانتیمتر به همراه رویه چدن های استاتیک با طرح جدید و درابعاد ۳۲×۴۶ سانتیمتر ، بدنه دستگاه این اجاق گاز صنعتی ساخته شده با ورق استیل خشدار و ضخامت ۰/۸ میلیمتر می باشد و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارجمند ارائه می گردد.

مشخصات فنی اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار :

  • پایه ها و اسکلت پروفیل استیل ۴۰×۴۰
  • دارای سینی نظافت استیل

اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار

 

اجاق گاز خطی سه شعله پایه دار

احاق گاز خطی تمام استیل قابل ساخت در اندازه های ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ شعله برای تجهیزات رستوران می باشند. قیمت اجاق ۳ شعله خطی تمام استیل مناسب بوده و با توجه به بدنه استیل و رویه چدن استاتیک که از لحاظ کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی عالی می باشد. از مزیت های این دستگاه می توان به جای قرار گرفتن دستگیه شعله ها اشاره کرد که روی یک ورق استیل جلو تر از خود گاز قرار گرفته که زمانی که گاز گرم می شود گرما مستقیم و زیاد انتقال پیدا نکند. فروش  اجاق گاز صنعتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید