اجاق گاز دوشعله پایه دار طرح APW برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. برای خرید و اطلاع از قیمت و جزئیات بیشتر اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی وارد این صفحه شوید.

خرید اجاق گاز دوشعله پایه دار طرح APW کاربردی – آشپزخانه ۲۰

اجاق گاز دو شعله پایه دار طرح apw مناسب راه اندازی رستوران کوچک می باشد. اجاق گاز صنعتی دوشعله پایه دار وقتی بسیار کاربردی می شود که شما با اینکه رستوران کوچکی دارید یا اصلا گاهی فقط به دو شعله برای آشپزی نیاز دارید و می خواهید این دستگاه نیز در کنار باقی قرار بگیرد و استفاده شود می توانید این محصول را سفارش دهید کمه تقریبا ویژگی های مشترک زیادی با بقیه اجاق گاز ها دارد هم اینکه ایستاده است، اینکه یک سینی کمک آشپز در زیر دارد و هم اینکه مثل دیگر گاز ها دو شعله مجزا از هم دارد که به راحتی قابل تنظیم هستند.

اجاق دوشعله گازی پایه دار طرح apw دارای ابعاد اجاق گاز ، ۹۰×۳۸×۷۰ سانتیمتر ، بدنه تمام استیل ، پایه ها پروفیل ۴۰×۴۰استیل ، به همراه سینی روغن گیر استیل ، رویه ورق استیل بگیر به ضخامت ۰/۸ میل، رویه های چدنی استاتیک طرح جدید این اجاق گاز صنعتی به ابعاد ۲۸×۲۸ سانتیمتر دارد. برای تهیه این مدل تجهیزات رستوران با ما در ارتباط باشید.

اجاق گاز دوشعله پایه دار طرح APW

اجاق گاز دوشعله پایه دار طرح APW

مناسب جهت کافی شاپ ، کافه رستوران و فست فودها است.

قیمت اجاق گاز دوشعله پایه دار طرح APW فست فود

قیمت اجاق گاز دوشعله پایه دار طرح APW فست فود

قابل طراحی و ساخت در ابعاد ۲ ، ۴ و ۶ شعله پایه دار جهت قرارگیری بین تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود و آشپزخانه های صنعتی می باشد. این دستگاه در زیر پایه هایش فقط دو پلاستیک دارد که ثابت نگه داشته شود چرا که اگر چرخ تعبیه میشد میتوانست به راحتی تکان بخورد اما تضمینی نبود که وقتی هم آشپزی می کنید هیچ تکانی نخورد. ارائه اجاق گاز صنعتی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید