اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی برای رستورانها و آشپزخانه های کوچک پیشنهاد میشود. اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی باقیمت مناسب وارسال سریع در آشپزخانه 20 موجود است

خرید اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی قیمت مناسب – آشپزخانه ۲۰

تجهیزات کوچک از لوازمی است که معمولا کمتر پیدا می شود اما در آشپزخانه ۲۰ همه نوع لوازم به خصوص اجاق گاز صنعتی در ابعاد بزرگ و کوچک نیز یافت می شود. اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی معمولا برای رستوران های دریایی یا معمولی کوچک بسیار مناسب است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و در عین حال شما می توانید کار خود را با این محصول راه بیندارید ۰قیمت این دستگاه نسبت به باقی بسیار کمتر هست و همچنین امکانات خاصی ندارد مثل بقیه اجاق گاز ها و کاملا معمولی ایت و فقط به شما کمک می کند با هزینه کمتر کار خود را هندل کنید.

اجاق گازصنعتی طرح APW آمریکا ، اجاق گاز ۲ شعله رومیزی دارای ابعاد اجاق گاز ۴۵×۳۵×۷۰ دارای رویه های چدنی به ابعاد ۲۸×۲۸ و بدنه اجاق با ورق استیل خش دار ضخیم به صورت مقاوم ساخته شده است که بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت به شمتریان گرامی ارائه می گردد.

اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی فست فود

 

اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی

دارای سینی چربی گیر ازجنس استیل و دارای پایه های قابل تنظیم ارتفاع میباشد.

اجاق گاز رستورانی

 

اجاق گاز دو شعله صنعتی رومیزی

اجاق گاز دوشعله رومیزی طرح APW برای استفاده در انواع آشپزخانه های مدرن و فانتزی طراحی شده و درکنار اجاق های گریل رومیزی قرار می گیرد. بدنه استیل این اجاق گاز بسیار محکم و با کیفیت ساخته شده همانطور که میبینید شیر شعله هم در دو قسمت ارائه شده و شما می توانید همان میزان حساسیت را روی غذا داشته باشید که در خانه هایتان با اجاق گاز خانگی دارید. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتیو خرید  تجهیزات رستوران را فقط و فقط از ما بپرسید. این اجاق گاز صنعتی قابل طراحی و ساخت درانواع رومیزی و پایه دارو در ابعاد ۲ ، ۴ و یا ۶شعله می باشد.

به مطلب امتیاز دهید