اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار مناسب رستوران ها، تالارهای پذیرایی، کترینگ ها و ... می باشند. برای سفارش اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار کافی است با ما تماس بگیرید.

اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار قیمت خوب خرید – آشپزخانه ۲۰

اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار کیفیت پخت غذا در راه اندازی رستوران حرف اول را می زند و به این دلیل سرآشپزان حرفه ای خواهان خرید اجاق گاز صنعتی با کیفیت هستند.

متخصصان تیم آشپزخانه ۲۰ نیز همیشه اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار را به عنوان یکی از پیشنهادات به مشتریان سفارش می کنند. اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار نوعی متفاوت تر از دیگر اجاق گاز ها می باشد چرا که شعله های بیشتر و یک فر کته پز در آن تعبیه شده که می توانید یک تیر و دو نشان را با این محصول بزنید با یک قیمت مناسب هم یک اجاق گاز ۶ شعله خریدید و هم یک فر کته پز دارید که در زیر آن تعبیه شده در اصل شما فر کته پز را بدون هیچ طبقه بندی و محدودیت در اختیار دارید که میتواند یک دیگ را بطور کامل در بر گیرد.

اجاق گاز ۶ شعله فردار با ابعاد اجاق گاز ۹۰×۹۰×۱۳۵ سانتیمتر دارای قسمت رویه و بدنه اجاق گاز تماما استیل به ضخامت ۰/۸ میل و از نوع خش دار می باشد که دارای ۶ شعله چدنی استاتیک در اندازه های ۴۲×۳۶ سانتیمتر و فر دمکن و تهیه ته چین در قسمت پایین می باشد.

اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار

اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار

قسمت فر اجاق گاز تماما باگالوانیزه ۱ میل ساخته شده که دارای صفحه چدن مخصوص دمکنی درآن قرار گرفته است. دربهای اجاق گاز مگنتی می باشند که کار با اجاق گاز را برای شما بسیار سهل و آسان نموده است.

قیمت اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار

قیمت اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار

شعله های اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار  این گاز مانند اجاق گاز های خانگی طراحی شده که برای شما امکان کم و زیاد کردن دستی شعله را بسیار راحت تر کرده است. اجاق گازهای صنعتی تجهیزات رستوران در تعداد شعله و ابعاد مختلف در این واحد تولیدی برای شما قابل ارایه می باشد واجاق گاز صنعتی و کلیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی با بهترین کیفیت به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان گرانقدر ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید