اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی دارای رویه های چدنی استاتیک و روکشی با ورق استیل خش دار 0.8 میل پوشانده شده است. خرید اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی از آشپزخانه 20

اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی خرید با تخفیف – آشپزخانه ۲۰

صاحبین رستوران ها، کترینگ ها، هتل ها و به طور کلی آشپزخانه های صنعتی همیشه به دنبال اجاق گاز صنعتی با کیفیتی هستند تا غذای مناسب و حرفه ای را طبخ کنند. اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی انواع مختلفی دارد. در برخی از آنها یک فر گرم کن یا دم کن غذا در زیر شعله ها تعبیه شده و در اصل اجاق گاز های چند منظوره هستند. از سینی های قرار گرفته در زیر شعله ها می توانید برای موارد دلخواه و کاربردی خودتان استفاده کنید در اصل نوعی قسمت کمکی برای آشپز می تواند باشد تا ابزار مورد نیاز خودش را در آنجا و در نزدیکی خود قرار دهد.

اجاق ۴ شعله خطی مناسب تجهیزات رستوران برای رستوران های ایرانی و فرنگی که محیط کوچکی دارند تا با استفاده از کمترین فضا با گاز چهار شعله پخت و پز نمایند، لذا این دستگاه با کمترین حجم فضایی و با کیفیت ترین مواد طراحی و تولید گردیده است و اجاق گاز ۴ شعله خطی در ابعاد ۹۰×۵۰×۱۵۰ سانتیمتر می باشد.

  • دارای رویه های چدنی استاتیک به ابعاد ۴۲×۳۶ سانتیمتر
  • پایه های اجاق گاز ساخته شده با پروفیل آهن ۴۰×۴۰ سانتیمتر
  • روکش اجاق گاز با ورق استیل خش دار باضخامت ۰/۸ میل پوشانده شده است.

اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی

 

قیمت اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی

اجاق گاز ۴ شعله خطی تعداد دو سینی در زیر شعله ها تعبیه شده تا روغن و ضایعات ایجاد شده درآشپزی به سهولت تخلیه و بهداشت محیط حفظ شود.

اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی

 

اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی

اجاق گاز صنعتی چهار شعله خطی در ابعاد ۲ و ۳ و ۴ و ۵ شعله قابل ساخت و تولید می باشد. متاسفانه این محصول قابل تکان دادن یا جا به جایی راحت نمی باشد و ترجیحا باید یک جای ثابت برای آن انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما می توانید با کمک از مشاوران ما بیشترین کمک را داشته باشید. ارائه اجاق گاز صنعتی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان تقدیم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید