اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل ابعاد ۹۰×۸۰×۸۰ سانتیمتر است. آشپزخانه 20 اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل راباقیمت معقول و ارسال سریع بفروش میرساند.

اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل قیمت – آشپزخانه ۲۰

اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل از کامل ترین انواع اجاق گاز صنعتی قابل سفارش است. اجاق گاز فردار چهار شعله باصفحه گریل در اسمش مشخص است که یک ویژگی خاص نسبت به بقیه دارد و آن هم صفحه گریل مخصوص این دستگاه است. و نه تنها یک دستگاه گریل خاص علاوه بر شعله های گاز دارد بلکه یک فر بزرگ چند طبقه نیز در قسمت زیر اجاق قرار گرفته شده که در هر طبقه می توانید بسیاری از غذا های خود را همزمان در آنجا قرار دهید.

اجاق گاز۴ شعله فردار با صفحه گریل تجهیزات آشپزخانه صنعتی که دارای سه شعله گازی و یک صفحه تخت گریل به همراه فر در پایین دستگاه می باشد، ابعاد اجاق گاز ۹۰×۸۰×۸۰ سانتیمتر ، مشخصات فنی این اجاق گاز دارای ۳ شعله با رویه چدن های ۲۸×۲۸ سانتیمتر و از نوع استاتیک طرح جدی می باشد ، دارای یک صفحه گریل شیاردار به ابعاد ۳۳×۳۰ سانتیمتر به منظور گریل کردن انواع استیک و سبزیجات طراحی شده است.

اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل

 

اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل

اجاق گازگریل دار به منظور سهولت درآشپزی قسمت فر این دستگاه تک درب طراحی گردیده و قسمت پایین فربا آجرهای نسوزپوشانده شده تا برای پخت انواع ته چین ، لازانیا ، پیتزا کارایی بهینه ای داشته باشد.

فروش اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل

 

فروش اجاق گاز فردار چهار شعله با صفحه گریل

برای کیفیت پخت بالای فر دو طبقه که بصورت سیار و قابل جابجایی میباشند درنظر گرفته شده است. تمامی متریال و لوازم استفاده شده دراین اجاق ازکیفیت و استانداردهای لازم برخوردار بوده و ازنوع درجه یک می باشند که ما از آنها برای ساخت تجهیزات رستوران استفاده می کنیم. تمام بدنه این گاز از ورق استیل ساخته سده و همچنین درب مخصوص فر و قسمت زیر فر یک گاز که با شعله ملایم به پختن غذای شما در فر کمک به سزایی می کند. گروه ما آمادگی دارد تا کلیه اجاق گاز صنعتی و اجاق گازهای صنعتی موردنیاز شمارا درانواع و اشکال مختلف طراحی و تولید نماید.

به مطلب امتیاز دهید