فر فلافل سلف سرویس دو طبقه دارای سرخ کردن و 5 مخزن بن ماری است. فر فلافل سلف سرویس در ابعاد 150 در 85 در 150 سانتی متر می باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

فر فلافل سلف سرویس قیمت فر فلافل سلف سرویس- آشپزخانه ۲۰

فر فلافل سلف سرویس از تجهیزات فست فود است که برای راه اندازی سلف سرویس بسیار کاربرد دارد و با ۵ بنماری حجم زیادی از فلافل را در خود گرم نگه می دارد.

معمولا همه شما در طول عمر خود چندین بار به فلافلی های سلف سرویس یا همان (پر کن بخور) خودمان رفتید در هر رستوران معمولا یک نوع دستگاه خاص برای بخش سلف سرویس دارند اما چرا ما این فر فلافل سلف سرویس را به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم. همانطور که میبینید این دستگاه دو طبقه دارد که قسمت پایین مخصوص سرخ کردن و آماده سازی غذا در سمت آشپز و سمت بالا حاوی چند مخزن جهت نگه داری اغذیه های سرخ شده و در سمت مشتری قرار میگیرد.

فلافل سلف با نما و نورمخفی آلفا تجهیز ، ابعاد دستگاه طول ۱۵۰ عرض ۸۵ و ارتفاع ۱۵۰ ، مشخصات فنی دستگاه این فر شامل یک صفحه گریل تخت به ابعاد ۵۰×۳۳ و ۴ عدد سرخ کن بنماری با حجم ۱/۲ که هرکدام دارای سبد مجزا می باشند.

فر فلافل سلف سرویس از وسایل مورد نیاز فلافل فروشی

 

وسایل مورد نیاز فلافل فروشی

در قسمت جلوی دستگاه وان مخصوص بنماری ها ساخته شده تا فلافل های آماده دردسترس مشتری ها جهت سلف سرویس قرار بگیرد

قیمت فر فلافل سلف سرویس

 

قیمت فر فلافل

جلوی فر دارای رف به عرض ۲۰ سانتیمتر میباشد تامشتری کارآماده سازی ساندویچ خود را آسانتر انجام دهد

تجهیزات فلافل

 

تجهیزات فلافل

این مخزن های نگهداری غذا به این علت به این شکل طراحی شده که غذایی که در اختیار کاربر قرار می گیرد گرمای خود را حفظ کند و تازه تر بماند.

این واحد تولیدی آمادگی کامل خود را برای طراحی و تولید انواع فر ساندویچ و فرهای فست فود شما اعلام میدارد.

به مطلب امتیاز دهید