کاردک برگر دسته چوبی سایز 15 جهت آماده سازی برگر و ساندویچ به کار می رود. کاردک برگر دسته چوبی سایز 15 با دسته های چوبی نسوز با کیفیت در آشپزخانه 20 موجود است.

خرید باتخفیف خوب کاردک برگر دسته چوبی سایز ۱۵ – آشپزخانه ۲۰

معمولا در رستوران ها یا فست فودی ها که یک صفحه فر برای سرخ کردن انواع مواد غذایی استفاده می شود همیشه یک مقدار غذا روی صفحه می ماند که اگر آنها را با کاردک جمع مکنید آنهال بر اثر شعله زیاد می سوزند و طعم و بوی بدی به غذا می دهند و همچنین گاها برای جا به جا کردن غذا روی آن سطح صاف قطعا شما نیاز به این کاردک دارید.

کاردک دسته چوبی سایز ۱۵ مناسب کاردک آماده سازی برگر و ساندویچ دارای دهنه ۱۵ سانتیمتر که جنس دسته از چوب بسیار مرغوب و نسوز و دارای صفحه استیل ضخیم که کمک شایانی به کیفیت برتر آشپزی شما می نماید و روی دستگاه گریل آشپز می تواند با كارتك انواع همبرگر ها ، گوشت ، مرغ ، سوسیس بندری ، پنیر ، قارچ ، جگر ، مغز ، سوسیس و هر موادی را با کاردک در حال گریل و سرخ شدن جا به جا نماید. برای تکمیل تجهیزات فست فود این کارتک انتخاب خوبی است.

کاردک برگر دسته چوبی سایز ۱۵

 

کاردک برگر دسته چوبی سایز 15

این وسیله کاردک برگر دسته چوبی سایز ۱۵ به عنوان انواع کاردک می توانید استفاده نمایید مانند :

کاردک ها در نقاشی جهت بتونه کاری استفاده میشوند. ابزاری با تیغة فلزی دارای لبة پهن برای گستردن رنگ یا بتونه ساخته شده است. کاردک های فلزی دارای تیغه ی نازکی هستند که به وسیله ی یک میله ی منحنی به دسته ی چوبی وصل شده تا دست فرد در هنگام کار به سطح کار برخورد نکند جنس تیغه ی این کاردک ها استیل مرغوب می باشد و در هنرهای دکوراتیو و پتینه از این ابزار برای کشیدن رولیف پاستا بر روی استنلس استیل ، یا ایجاد بافت های مختلف با خمیر پتینه کاری بر روی سطوح مختلف استفاده می شود از این ابزار در هنر نقاشی برای گذاشتن لایه های ضخیم و لایه لایه ای رنگ روی بوم استفاده می شود.

این کاردک برگر دسته چوبی سایز ۱۵ دارد که با چند عدد پانچ به یکدیگر وصل شده اند در واقع این دستگاه از آن نوع دستگاه هایی هست که شما یکابر آن را می خرید و سالیان سال از آن استفاده می کنید. کاردک استیل دسته چوبی برگر با نمره تیغه ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۵ سانتیمتر تولید شده اند.

به مطلب امتیاز دهید