سرخ کن رومیزی 16لیتری با یک شیر تخلیه و درب جهت پخت بهتر دارد. سرخ کن رومیزی 16 لیتری از تجهیزات به روز مدرنی بست و خارجی است که با تضمین کیفیت تولید شده است.

خرید سرخ کن رومیزی ۱۶لیتری جدید برند best – آشپزخانه ۲۰

سرخ کردن با کیفیت علاو بر کیفیت روغن به نوع دستگاه نیز بستگی دارد. کیفیت دستگاه سرخ کن صنعتی مستقیما بر روی کیفیت پخت مواد غذایی تاثیر می گذارد.

مجدد ما نوع دیگری از سرخ کن تک نفره رو میزی را برای فروش آماده کردیم در این مدل از سرخ کن رومیزی ما کاملا این دستگاه را طوری تعبیه و آماده کردیم که یک شیر در قسمت پایین دستگاه ساخته شده که به شما کمک می کند تا به راحتی جهت خالی کردن روغن داخل دستگاه عمل کنید همچنین یک در سرخ کن روی این دستگاه تعبیه شده که می توانید زمانی که می خواهید غذایتان بسیار مغز پخت شود در دستگاه را رویش قرار دهید.

سرخ کن صنعتی مارک Best دارای ظرفیت ۱۶لیتر روغن بوده که مارک بست از تولیدکننده های برتر و با کیفیت خارجی می باشد که برند خود را با شعار کیفیت بالا مطرح نموده است لذا با توجه به این کیفیت دارای قیمت دستگاه سرخ کن فست فود مناسبی نیز هست.

مشخصات فنی :

  • ابعاد دستگاه : ۶۱×۶۳×۳۴ سانتیمتر
  • وزن ۲۰ کیلوگرم
  • ظرفیت مخزن روغن ۱۶ لیتر
    این سرخ کن مجهز به سیستم ترموستاتیک بوده
  • توسط یک فندک برقی که با دوعدد باطری نیروی برق خود را تامین می کند آماده به کارمی شود.

سرخ کن رومیزی ۱۶لیتری با کیفیت

سرخ کن رومیزی 16لیتری با کیفیت 

با تنظیم میزان دمای روغن تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد و سیستم ترموستاتیک موجود دردستگاه شما دیگر نگران سوختن و ازبین رفتن کیفیت آن نخواهید بود. این مدل تجهیزات فست فود از جایگاه ویژه ای بین آشپزان حرفه ای برخوردارند.

سرخ کن رومیزی ۱۶لیتری فست فود

 

 

سرخ کن رومیزی 16لیتری فست فود

حرارت شعله آتش به صورت غیرمستقیم ازطریق لوله هایی که در وسط مخزن تعبیه شده دمای روغن شما را به میزان تنظیم شده میرساند. این ویژگی باعث می شود این دستگاه برای راه اندازی فست فود قابل سفارش باشد.

سرخ کن رومیزی سیب زمینی ۱۶لیتری

 

سرخ کن رومیزی سیب زمینی 16لیتری

روی لوله های استیل حرارتی محافظ قرارگرفته تا هنگام قراردادن سبد درمخزن به آنها آسیبی نرساند. شرکت آلفاتجهیز متخصص در راه اندازی فست فود بوده و بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت سرخ کن رومیزی ۱۶لیتری جدید

قیمت سرخ کن رومیزی  16لیتری جدید

برای رعایت بهداشت محیط سرخ کن و جلوگیری از اشاعه بخار روغن درفضای آشپزخانه درب استیل با کیفیت بالا برای دستگاه در نظرگرفته شده است. یکی از محاسنات ویژه این دستگاه داشتن شیرتخلیه از جنس بسیار مرغوب و بادوام جهت تخلیه آسان ضایعات و روغن استفاده شده می باشد. همانطور که میدانید در این دستگاه شعله ها مستقیم نمی تابد به غذا و همین به شما کمک می کند تا غذایتان وقتی که درش بسته است به راحتی بتوانید به سیستم اعتماد کنید و غذایتان را روی درجه مناسبتان قرار دهید تا بسیار راحت و سریع و روی قائده پخته بشود. سرخکن کوچک دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات فست فود خواهد بود.

به مطلب امتیاز دهید