خط کانتر سرد و گرم آشپزخانه با ۵ لگن بنماری گرم و ۶ لگن بنماری سرد تولید میشود. خط کانتر سرد و گرم آشپزخانه با قیمت استثنایی در آشپزخانه 20 موجود است عجله کنید

خرید خط کانتر سرد و گرم آشپزخانه قیمت به روز – آشپزخانه ۲۰

این نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار ویژه و کارآمد هستند و ویژگی دو دستگاه در یک کانتر صنعتی جمع شده است. خط کانتر سرد و گرم آشپزخانه در هر آشپزخانه صنعتی و یا هر رستوران و کترینگ نیاز دارند تا هم یک خط کانتر گرم و یک خط کانتر سرد داشته باشند همانطور که لازم است یکسری غذاها گرم نگه داشته شود یکسری از آنها باید گرم نگه داشته شوندو یکسری سرد پس الین دستگاه می تواند تمامی نیاز شما به این دو خط جداگانه را پاسخ دهد.

خط کانترسرد و گرم آشپزخانه مناسب جهت راه اندازی سلف سرویس رستورانهای شما و سالن های غذاخوری شامل دستگاه کانترگرم با ۵ لگن بنماری و دستگاه کانترسرد با ۶ لگن بنماری که هر دستگاه کانتر دارای طول ۱۲۰ سانتیمتری می باشند که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می گردند.

خط کانتر سرد و گرم آشپزخانه

اندازه هر دستگاه ۹۰×۸۰×۱۲۰ بوده و دلرای رف و شیشه می باشند. مناسب جهت چیدمان غذاهای سرد ، گرم و سالاد برای مشتریان رستوران شما می باشد. خط کانتر سرد و گرم از بهترین انواع تجهیزات سلف سرویس می باشد.

کانتر گرم

تمام استیل و قابل طراحی و ساخت در اندازه ها و طرح های مختلف مورد نظر تجهیزات رستوران شماست. رف شیشه ای این خط به زیبایی کار کمک کرده و شما می توانید به راحتی دستگاه را روبه روی مشتری قرار دهید تا ببیند و انتخاب کند. دو دستگاه کانتر سرد و کانتر گرم دارای یک سال گارانتی و ۵سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید