قیمت کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه با 3 ظرف بنماری بزرگ و 3 عدد کوچک تولید می شود. تحویل کانتر گرم پنج لگن با رف و شیشه در کوتاهترین زمان ممکن بعد از سفارش

کانتر گرم ۶ لگنه با رف و ریل و شیشه مشخصات – آشپزخانه ۲۰

برای تازه نگه داشتن غذا حرفه ای ها به سراغ انواعی از تجهیزات سلف سرویس می روند که یکی از چندین مدل موجود کانتر گرم ۶ لگنه با رف و ریل شیشه است.

این دستگاه کانتر گرم  به راحتی می تواند در رستوران شما مورد استفاده قرار گیرد همانطور که می بینید این دستگاه دارای شش لگن می باشد که سه لگن از آن به اندازه بقیه بزرگ نیستند و شما می توانید به جای غذا دسر  و یا سالاد خود را در آن بریزید. کانترگرم ۱۵۰ سانتیمتر رستوران دارای شش لگن دارای بدنه تمام استیل با ابعاد ۹۰×۸۰×۱۵۰ سانتیمتر دارای وان نگیر با ظرفیت ۳ بنماری ۱/۱ مناسب برای رستوران های سلف سرویس ، تالار عروسی ، هتل و غذاخوری های سلف سرویس می باشد.
دارای جابنماری جهت دورچین غذا به تعداد ۳ لگن ۱/۳ ویا یک بنماری ۱/۱ به دلخواه و نیاز مشتری

کانتر گرم ۶ لگنه با رف و ریل و شیشه

 

کانتر گرم 6 لگنه با رف و ریل و شیشه

دارای رف و شیشه و همچنین ریل که با ورق استیل تهیه شده است. برای راه اندازی کترینگ نیز پیشنهاد می شود.

قیمت کانتر گرم ۶ لگنه با رف و ریل و شیشه

 

قیمت کانتر گرم

کانترگرم ۱۵۰ رستورانی گازی تعبیه شده و دارای شیرتخلیه آب داخل وان می باشد.

خرید کانترگرم

 

کانتر گرم

این دستگاه برقی نیست و کاملا با گاز کار می کند اما اگر شما بخواهید بصورت خالی استفاد شود مثلا برای استفاده برای سالاد و دسر دیگر لازم به روش کردن گاز و … ندارید.

گروه ما آمادگی دارد تا در کوتاهترین زمان انواع کانتر گرم با ابعاد مختلف و طرح های گوناگون برای شما مشتریان عزیز تجهیزات رستوران آماده و ارائه نماید.

به مطلب امتیاز دهید