هات بنماری رومیزی ۴ بنماری دارای المنت پر قدرت و شیر تخلیه می باشد. هات بنماری رومیزی ۴ بنماری قابل سفارش است و آشپزخانه 20 در اسرع وقت آن را بدستتان می رساند.

قیمت هات بنماری رومیزی ۴ بنماری با تخفیف – آشپزخانه ۲۰

این دستگاه هات بنماری رومیزی چهار لگن دارد که هر لگن در جداگانه دارد و در جلوی این دستگاه یک شیشه تعبیه شده که غذا قابل دیدن باشد این دستگاه هیچ نوع پایه ای جهت قرار گرفتن روی زمین ندارد و حتما باید روی یک سطح میز قرار گیرد تا بتوانید به راحتی کار کنید. کارایی مانند کانتر گرم دارد.

هات بنماری رومیزی ۴ بنماری ، برای غذاهای گرم در رستوران و فست فود و کافه ها کاربرد دارد ، ابعاد ۱۲۵در۳۵در۳۷ سانتیمتر و مشخصات فنی دارای وان آب تمام استیل ۳۰۴ و المنت قدرتی به طول ۱۱۰ سانتیمتر دارای شیرتخلیه در کنار دستگاه می باشد. رف شیشه ای که در جلوی دستگاه نصب شده علاوه بر رعایت اصول بهداشتی جلوه زیبایی نیز به دستگاه بخشیده است. کانتر هات بنماری ترموستاتیک می باشد تا بتوان میزان دمای آب داخل وان را به راحتی تنظیم نمود. هات بنماری به عنوان تجهیزات سلف سرویس و تجهیزات سرو غذا نیز شناخته می شود.

هات بنماری

 

هات بنماری رومیزی ۴ بنماری

این مدل تجهیزات رستوران ویژگی های خاص خودشان را دارند.

Bain Marie With Glass Cover 4Basins
ولتاژ ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز
قدرت ۱۵۰۰وات

کانتر بنماری

 

هات بنماری رومیزی ۴ بنماری

دستگاه هات بنماری رومیزی ۴ بنماری با برق کار می کند و در کنار این دستگاه یکسری دکمه برای روشن یا خاموش کردن و یا تنظیم دمای آن وجود دارد که کافیست آنها را تنظیم کنید. کلیه دستگاه های تجهیزات رستوران و ارائه دستگاه کانتر گرم به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان گرانقدر می گردد.

به مطلب امتیاز دهید