کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس دارای دو ردیف محفظه جهت چیدمان لوازم است. کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس استیل باقیمت مناسب توسط آشپزخانه 20 تولید و به فروش می رسد.

سفارش کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس قیمت مناسب – آشپزخانه ۲۰

این کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس دو طبقه دارد که به شما کمک می کند تا بسته به میزان مشتری های خود قاشق ،کارد و چنگال بیشتری برایشان بگذارید و یک میز کار نسبتا متوسط که شما بشاب هایتان را رئویش قرار دهید لازم به ذکر است که این دستگاه کشو یا طبقه ندارد و تنها می توانید از جای قاشق چنگال و میزکارش استفاده کنید.

کانتر قاشق چنگال سلف سرویس آلفا تجهیز ابعاد کانتر ۱۴۰×۶۰×۶۰ تمام استیل ، دارای کابین نگهداری ظروف ، دارای دو ردیف محفظه جهت چیدمان قاشق و چنگال ، ساخته شده با استیل ۳۰۴ و دارای چرخ جهت سهولت در امر جابجایی دستگاه که به مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین جنس ها تقدیم مشتریان می گردد. از تجهیزات سرو غذا محسوب می شود.

کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس

 

کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس

کانتر قاشق و چنگال سلف سرویس مناسب جهت استفاده درخطوط سلف سرویس و بار رستورانهای شما است. این دستگاه نیز از جنس استیل بسیار مرغوب ساخته شده و هر گاه که بخواهید آن را در سطح رستورانتان جا به جا کنید به راحتی کافیست دستگاه را تکان دهید. قابل ساخت در ابعاد ۸۰×۸۰ و ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر نیز برای تجهیزات رستوران و سلف سرویس رستوران ها می باشد.

به مطلب امتیاز دهید