کباب پز گازی یک متری با هود استیل مناسب استفاده در محوطه بیرونی رستوران ها و جگرکی هاست. استعلام قیمت کباب پز گازی یک متری با هود استیل با یکبار تماس میسر است.

بهترین کباب پز گازی یک متری با هود استیل – آشپزخانه ۲۰

کباب پز گازی یک متری با هود استیل جهت قرار گرفتن در محیط های باز آشپزخانه صنعتی انتخاب بسیار مناسبی است به علت اینکه یک هود استیل همانند یک سر پوش روی کباب پز قرار میگیرد. جنس تمام استیل این کباب پز گازی  اما حاوی لایه دو جداره می باشد و تعداد مشخص و کمی سیخ جوجه یا کباب را می تواند در خود جای دهد.

دستگاه کباب پز گازی با هود دارای ابعادکباب پز ۱۷۰×۵۵×۱۰۰ سانتیمتر ، کباب پز گازی یک متری دهنه ۴۰ با هود استیل ، کباب پز سفارشی ساخته شده باورق استیل به ضخامت ۱ میلیمتر و ازنوع ۳۰۴ نگیر می باشد و دهنه کباب پز ۴۰ سانتیمتر میباشد که مناسب برای پخت انواع کباب در اندازه استاندارد است. اسکلت دستگاه تمام با پروفیل آهن ۴۰×۴۰ ساخته شده و دارای سینی چربی گیر می باشد.

کباب پز صنعتی گازی

 

کباب پز گازی یک متری با هود استیل

ارتفاع هود کباب پز در حد استاندارد طراحی گردیده که بهترین بازدهی را داشته باشد.

قیمت کباب پز گازی یک متری با هود استیل

قیمت کباب پز گازی یک متری با هود استیل

قیمت این کباب پز گازی یک متری با هود استیل و پایه دار بسیار به صرفه بوده به لحاظ اندازه متناسب با هر اندازه ای توانایی ساخت داریم. آشپزخانه ۲۰ آماده طراحی کباب پز صنعتی و ساخت انواع کباب پز سفارشی برای تجهیزات رستوران و تجهیزات کترینگ شما مشتریان عزیز می باشد.

به مطلب امتیاز دهید